Min helg

Fredag:
Var ledig från skolan så dagen spenderades på stan med Mikaela. Köpte en klänning på Bikbok och en kjol på Gina. Var också på banken och satte in pengar och aktiverade mitt nya Visa-kort. Innan vi for hem mötte vi Carolin och Jonas på Blågåsen och åt en glass. På kvällen for jag och Samuel in till hamnen och var med Jonatan och Aminda. Kvällen avslutades hemma hos mig där vi spelade kubb!

Lördag: Var med Samuel hela dagen. Vi var på Sundis och spelade fotboll och basket, låg på stranden och solade och badade (=doppade fötterna) och åt lunch i solen. På kvällen blev det middag med Samuel, Johanna och Jonathan på Walforf. Efter det satt vi på Friends ett tag och sedan gick jag och älsklingen på bio. Vi såg Baksmällan 3, riktigt rolig!

Söndag: Vaknade upp hos Samuel vid 10. Någon timme senare kom mamma och pappa och hämtade mig och så for vi och handlade lite. På eftermiddagen hade jag match mot Lira som blev vinst med 7-3, såå bra! Vi är svårslagna när vi spelar på Byavallen. Just nu sitter jag ute och tar tag i det sista plugget, snart kommer Samuel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0