fredagsmys

Tända ljus i hela huset, julpynt, tacos till middag, julmusik, pepparkaks-bak, julskum, x-factor. Myser hemma med familjen ikväll, det var ganska länge sedan sist så det behövs. Fan vad jag älskar Benny i x-factor. Han är så himla bra och söt och jag tycker som synd om honom på något sätt. Nu ska jag göra ett pepparkakshus. Hörs!

fredag

Igår for jag, Johanna och mamma till Storheden bara för att äta på Max. Gott. Sedan for vi till stan och solade. Efter det gick jag och Johanna till Arish och hämtade min ring och umgicks ett tag. Runt åtta tog vi bussen till Samuel och var med han och Jonathan. Johanna for hem efter tio och jag sov över. Idag är jag ledig. Kom hem från Samuel ganska nyss. Har inte så mycket planer för dagen. Ska kanske se hans match ikväll annars vet jag inte. Ska se Portkod 1321 nu. Hörs!

tisdag

Dagen har rullat på bra. Vi hade klättring på idrotten och fick sluta dagen några timmar tidigare. Hann träffa Samuel ett tag och sedan träna med Mikka. Nu har jag precis ätit middag så ska ta med mig en bj och gå över till Matilda. Vi ska plugga hela kvällen. Inte speciellt kul, men det behövs och det är roligare att göra det tillsammans. Hörs!

min helg

Min helg har varit jättebra. I lördags lagade jag, Mikaela och Johanna tacos och myste på. Sedan for jag och Mikka vidare mot stan där det var förfest. Runt 12 gick vi till Olerays och kvällen avslutades på Big boy innan vi fick skjuts hem vid 4. En riktigt rolig kväll!
Igår på dagen gjorde jag inte så mycket. Samuel kom vid 5 och då käkade vi middag, spelade fifa (vilket jag är sämst i), såg Solsidan och sedan en film. Har tagit en massa bilder i helgen med dessa är dom ända jag kan bjuda på. Vi hörs.

lördag

Ligger nyvaken i Samuels säng. Han kom precis tillbaka efter sin träning. Senare idag ska jag fara till Kallax och fira min morbror som fyllt år. Kvällen kommer spenderas med tjejerna, vi ska laga middag och sedan antingen festa eller bara mysa. Ha en bra lördag allihop!

Breaking dawn part 2

Idag har jag sett Breaking dawn part 2. Den var fin och sevärd. Ett bra avslut på Twilight serien helt enkelt!

onsdag

Onsdag idag och halva skolveckan har redan gått. Efter skola gick jag en sväng på stan med Matilda. Kollade på lite saker som jag ska önska mig i julklapp bland annat. När jag kom hem käkade jag pizza till middag och nu ska jag slå på ett avsnitt av Grey's och dricka en latte. Ikväll ska jag köra spinning och core med Elin. Bra onsdag!

London dag 3

Dag 3 började vi med att gå en sväng runt i stan. Så mysigt. Sedan satte vi oss på en sightseeing buss och åkte runt största delen av dagen. Det finns så mycket att se i London. Vi åt lunch på ett nudelställe och sedan köade vi i någon timme till London Eye. Har åkt den tidigare men det är ändå så kul, utsikten är hur cool som helst. När vi hade "turistat" klart fikade vi och gick på stan ett tag. Sedan åt vi middag och avslutade dagen med en kopp te på rummet.

åh vad jag längtar till julen

grattis!

Idag fyller en av världens bästa människor 18 år, nämligen min kusin Matilda. Hon betyder otroligt mycket för mig och idag är det hennes dag. Har varit och firat henne nyss med resten av släkten. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, far kanske till Samuel och sover där. Bjuder på lite bilder från dagen!

Disco

Spenderade som sagt kvällen i Hemängsskolan med laget och cirka 70 barn. Discot blev lyckat och vi hade väldigt kul. Agerade dj tillsammans med Mikka, och självklart blev det som alla barnen önskade - mest tryckare! Haha, dom var så söta. Nu ska jag sova, har mycket som ska hinnas med imorgon. Godnatt!

fredag

Äntligen fredag! Har sovmorgon idag och sedan två lektioner. Efter det ska jag träna med Mikaela. Har tränar varje dag den här veckan, känns skönt att komma igång på riktigt. Ikväll kommer jag befinna mig på Hemängsskolan där vi i damlaget håller i SSK:s jubileumsdisco för dom yngre barnen. Ska börja fixa mig nu. Bjuder på en bild på mig och lilla Ester!

London dag 2

Bilderna är helt oredigerade och i oordning.

Vi började dagen med en latte på Starbucks, önskar verkligen att man kunde starta varja dag så. Sedan gick vi till Victorias's secret butiken på Bond street. Det var verkligen som att komma till himlen. Fyra våningar fyllda med galet snygga underkläder, sovkläder, träningskläder, bodylotions, parfymer, osv osv. Efter ett antal timmar gick vi vidare. Lunch åt vi på en typisk engelsk pub, så mysigt! Vi åt fish and chips, väldigt gott faktiskt. Efter det shoppade vi hela dagen, gick bland annat in i Disney butiken. Fikade även på Starbucks ännu en gång. På kvällen gick vi på en musikal, Thriller - Michael Jackson. Har sett den en gång tidigare i London och den är verkligen helt sjukt bra. Vi hann även med lite snabbkäk på Donken innan den började. När den var klar gick vi runt lite på Londons gator. Tycker verkligen om den staden, skulle gärna bo där någon gång.

Sverige - England

"Det enda kung Zlatan saknar är en krona på huvudet." Alltså hur bra är han inte?!? Fyra mål mot England på invigningen av Friends arena, och en cykelspark som sista mål.. Sjukt!

Gårdagens shopping

Mössa - Åhléns
Tröja - Hollister
Puder och Blondinbellas bok Egoboost!

Stockholm

Klev upp kvart över fyra imorse. Planet till Stockholm gick klockan 6. När vi kom fram hyrde vi en bil och sedan for vi hem till farmor och farfar. Jättekul att träffa som för det var ett tag sedan. Hann men en kort powernap innan jag och mamma for upp till Täby centrum för lunch, glass och shopping. Nu ska jag äta middag om ett tag och sedan ta det lugnt hela kvällen. Blir skönt. Hörs senare!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1200834/images/2012/pic_509d174cddf2b33885000304.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1200834/images/2012/pic_509d174cddf2b33885000304.jpg" class="image">

Godnatt!

Idag har jag varit i skolan som vanligt och sedan på Lf med Mikaela. Dom vann så det var kul! Just nu är jag hos Samuel, vi ska precis lägga oss. Är helt galet trött. Godnatt!

Monday

Nu är skolan igång igen och vi har fullt upp med prov, redovisningar och inlämningar både denna vecka och nästa. Går dock bara fyra dagar i veckan då jag far till Stockholm på fredag. Ser fram emot det! Just nu dricker jag te med mamma och det Project runway Sverige. Om ett tag kommer Samuel hit och spenderat natten med mig. Hörs!

London dag 1

Klockan 7 på morgon flög jag, mammsen, Matilda och moster från Luleå till Stockholm.

Frukost på planet!

Framme i Stockholm käkade vi lunch - kyckling i pitabröd.

Mamma och moster ♥

Klockan 11 flög vi vidare mot London.

I Taxin påväg från flygplatsen till hotellet. London har nog världens sötaste taxibilar!

London's calling baby!

Piccadilly circus, en buss och Starbucks.

Efter att ha lämnat väskorna på hotellet och fixat till oss lite laddade vi upp med McDonalds käk innan vi började shoppa!

Bästa sällskapet.

Starbucks in our hearts. Hehe.

Dagen avslutades med ett kopp te och mys på hotellrummet!

home sweet home

Är hemma från London nu. Resan har varit helt toppen! Berättar mer senare. Ikväll ska jag, Mikka och Johanna käka middag tillsammans och sedan förhoppningsvis fara vidare till någon fest. Tror att kvällen kommer bli hur bra som helst!