• Nu ska bloggen komma igång på riktigt igen •

Ännu en helg har passerat. En långhelg till och med, har varit ledig både i fredags och idag. I fredags var jag i fotostudion med Mikaela och Carolin, Mikaela fotade mig till ett skolarbete. På kvällen kom några girls hit, vi fixade oss och hade det trevligt innan vi åkte in till stan på förfest och sedan utgång. Riktigt lyckad kväll! Det satte dock sina spår och i lördags låg jag däckad hela dagen. Först på kvällen mådde jag bättre så då gick jag över till Matilda där vi myste med film, glögg och massa gosaker.
I söndags satte vi oss i bilen och begav oss mot Kalix där futsal-dm spelades. Vi kom till semifinal men där förlorade vi. Direkt när bi kommit hem åkta jag, Mikaela och Marre till Max och åt middag. Kvällen spenderades hos Mikaela! Idag har hela dagen gått åt till att plugga. Resten av dagen ska vi klä julgranen och baka pepparkakor. Älskar julen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0