En lista

1. När gick du upp i morse? – 9.07 för att vara exakt!

2. Vem ringde du senast? – Mamma.

3. Vad har du i dina fickor? -Har inga fickor på mig just nu..

4. Vad köpte du senast? – Mat. Haha!

5. Vad får dig att bli riktigt arg? – Orättvisor, när folk bara tänker på sig själva och stress.

6. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? – Ett flygplan, en pilot och mat. 

7. Är du morgon- eller kvällsmänniska? – Så mycket kvällsmänniska som man kan bli. Det värsta jag vet är att gå upp tidigt. 

8. Senaste filmen du såg på bio? – Såg "Känn ingen sorg" med Matilda!

9. Vad uppskattar du hos en vän? – Tillit, omtänksamhet, att den verkligen bryr sig om en och att man kan skratta tillsammans!

10. Har du någon gång badat naken utomhus? – Ja. 

11. Vad äter du helst? – Grillat, potatisgratäng och massa grönsaker. 

12. Är du driven som person? – Ja det tycker jag!

13. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? – Nej. Har inte körkort ännu..

14. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? – Min familj.

15. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? – I fönstret. 

16. Är du materialist? – Ja men inte överdrivet. 

17. Har du några djur? –  Min älskade lilla (?) katt Astrid!

18. Är du blyg? – Bland nya människor kan jag vara lite blyg. Dock var der mer förut!

19. När flög du senast? – När jag fläg hem från Palma för någon vecka sedan. 

20. Har du något tatuering? – Nej. Ska snart göra en!

21. Har du varit med om en bilolycka? – Nej som tur är!

22. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? – Nej det tror jag faktist inte.

23. Vilken är den roligaste träningsformen? - Spela fotboll. Det kommer jag nog alltid att tycka, även om man tappar motivationen ibland. Annars är det kul att köra olika pass på gymmet!

24. Bästa egenskapen hos en partner? – Faller för charm. Men en rolig, omtänksam, mogen och genuin person! 

25. Sämsta egenskapen hos en partner? –Egoistisk.

26. Var växte du upp? – Luleå. Stan i några och år sedan Sunderbyn. Sunderbyn kommer alltid vara "hemma" för mig. 

27. Har du någon gång ringt polisen? -Nej jag tror inte det faktiskt.

28. Vilka är dina största svagheter? – Jag hatar att förlora eller ha fel. Blir lätt arg när jag är stressad.

29. Har du, eller har haft någon barnsjukdom? – Nej, inget seriöst.

30. Vilka är dina bästa egenskaper? – Att jag är ärlig, driven och snäll. Bryr mig väldigt mycket om mina nära.

31. Vad har du in din väska? – Nycklar, tuggummi, hörlurar, sminkväska, börs, skolgrejer.

32. Vad shoppar du helst? – Kläder, väskor och mat.

33. Favoritklädesplagg? – Just nu, en vit blus från Zara.

34. Bästa plagg/accessoar i garderoben? – Ljusa byxor eller en snygg skinjacka. 

35. Vilken är din favoritparfym? – Escadas cherry in the air. 

36. String, boxer eller vanliga trosor? – String.

37. Vad sover du i? – Trosor.

38. Går du på någon diet? – Haha, nej verkligen inte. Äter allt. 

39. Nämn tre maträtter du äter ofta? – Tacos, kött eller pasta.

40. Vad dricker du till vardags? – Mjölk eller juice. 

41. Om du dricker alkohol, vad dricker du helst? – Cider. 

42. Lugn hemmakväll eller party all night long? – Det beror på humöret.

43. Tycker du om att fika? – Ja det gör jag.

44. Vilka tidningar brukar du läsa? – Veckorevyn, Solo eller mammas tidningar.

45. Favoritprogram på TV? – Gossip Girl! Vet inte om det går på tv längre men, jag älskar det!

46. Lyssnar du på radio? – I bilen, ja. 

47. Hur skulle du beskriva ditt drömhem? – Villa, stor tomt, modernt men ändå hemtrevligt och mysigt.

48. Pedant eller slarver? – Pedant innerst inne. Ibland kommer latheten ivägen bara..

49. Dricker du kaffe och i så fall vilken sort?- Gillar bara kaffe om det är mycket mjölk och socker i.

50. Tråkigaste hushållssysslan? – Städa.

51. Brukar du ta sovmorgon? – Om jag inte måste gå upp tar jag alltid sovmorgon. 

52. Leva nu, längta eller minnas? Leva nu. Men att inte ha något att längta till eller något att minnas skulle göra livet meningslöst. En kombination av allt är det bästa!

53. Något du aldrig skulle klä dig i? – "Manligt", tycker verkligen inte det är snyggt när kvinnor klär sig som män.

54. Har du färgat hår nu? – Nej, har aldrig färgat håret.

55. Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi? – Tränar eller sover. 

56. Drömresemål? – Usa.

57. Värsta resmålet? – Något jättekallt öde land..

58. Vad är det finaste du gjort för någon? – Oj jag vet inte.. 

59. Vad tråkar ut dig? – Sega genomgångar på lektioner. 

60. Beskriv en perfekt vardag för dig? – Att vakna pigg och utvilad, slippa stressa när jag ska göra mig i ordning. Ha en rolig skoldag (skolan hör ju till vardagen) med god luch och umgås med vänner. Efter skolan antingen träna eller vara med någon. Helst inget plugg. Hinna ta det lugnt på kvällen och slippa stress. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0