new



Gjorde om bloggen lite, tog bort headern och lite annat. Var så less på hur den såg ut, men har heller inga idéer på hur någon ny header ska se ut så nu får det vara så här ett tag. Igårkväll hade vi fotbollsmöte inför kommande säsong, eftersom våran sista match är på söndag och sedan är det avslutning. Så efter den här veckan har jag uppehåll tills Noverber-December någon gång. Skönt men ändå lite tråkigt. Så nu i veckan, när jag är frisk, ska jag börja köra på Inpuls igen, vilket jag ser fram emot! Är fortfarande hemma från skolan, har missat nästan en hel vecka nu och har lite panik över det. Men får ta hem allt nästa vecka och plugga ikapp. Ska göra nudlar nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0