Försöker fördriva tiden

KÄRLEK:
Ditt äldsta hångel? - 22 tror jag.
Hur många har du varit riktigt kär i? - Har nog inte varit riktigt kär i någon.
Vad tycker du om kärlek? - Braaa om allt funkar.
När kramade du någon sist? - Vet faktiskt inte, igår kanske?
Saknar du någon speciell person? - Yes i do.
Har du svårt för att bli kär? - Ja det kan man säga.
När hånglade du med någon sist? - Förra helgen.
När fick du senast en komplimang? - Igår tror jag.
Har du hånglat med någon av samma kön? - Nej.
Är du ensam nu? - Ja, eller pappa och Viktor är hemma.
Vill du ha barn? - Ja om några år.

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - Nä.
Hånglat med fler än 5 pers? - Ja.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Ja.
Gjort något riktigt dumt? - Haha ja det har nog alla.
Gjort något du verkligen ångrar? - Inget jag kommer på.
Varit nykter på nyårsafton? - Haha, ja.
Åkt ambulans? - Nej.
Gjort nåt olagligt? - Ja.
Blivit tagen av polisen? - Ja.
Fått din mamma att gråta? - Ja tyvärr.
Skämts över dig själv? - Ja hehe.
Sagt jag älskar dig och menat det? - Jaaa.
Tagit droger? - Nej och tänker aldrig göra det.
Varit kär i någon du inte haft chans på? - Nej inte kär.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Jag.
Såg dig gråta? - Vet inte, gråter ytterst sällan. Men kanske Mikaela.
Fick dig att gråta? - Jag minns inte.
Du delade en cigg med? - Haha no comments.
Du gick på bio med? - Mikaela och Olivia.
Skällde på dig? - Vet inte.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - Nej.
Kramat någon? - Vet faktiskt inte.
Kysst någon? - Nej.
Köpt någonting? - Nej.
Sjungit? - Nej.
Saknat någon? - Ja.

VAD:
Längtar du till mest just nu? - London!!
Har du för kläder på dig? - Trosor och en tshirt.
Ska du göra i sommar? - Har inte hunnit planera det än haha :P
Åt du senast? - Pizza.
Har du för mobil? - iPhone 4s.
Vad köpte du senast? - Godis.

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - Brukar inte slåss :P
Fick du sms från senast? - Johanna.
Pratade du med i telefonen senast? - Pappa.
Älskar du? - Mest av allt? Min familj och mina vänner.


ALLÄMNT:
Har du pussat en groda? - Nej usch.
Kan du hjula? - Haha nää.
Biter du på naglarna? - Nope.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - Vill men frågan är ju om jag skulle våga.
Har du sjungit inför publik? - Ja, dock inte ensam.
Är du hungrig? - Nej.
Är du blyg? - Om jag inte känner personen, så ja litegrann.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0