måndag

Igår efter träning for jag in till stan och solade med min fina vän Mikaela. Efter det köpte vi godis och åt på Max. När vi sen satte oss på bussen och åkte hem orkade vi inte hoppa av på våra hållplatser så vi åkte till sjukan och tillbaka. Haha, normala. Kvällen spenderades sen hos Matilda!
Idag har jag varit i skolan, hade ingen engelska så slutade en och en halv timme tidigare. När jag kom hem somnade jag och sov i cirka 3 timmar. Vaknade ett tag av att Matilda kom och hoppade på mig och tog godis, haha less jag blev. Hatar när folk väcker mig när jag sover. Just nu ligger jag i sängen och äter glass. Life's good. Har dock sjukt mycket i skolan nu men det tar jag tag i imorgon. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0