P&L

Det har inte gått att blogga från mobilen på senaste tiden, därav den dåliga uppdateringen. Har inte varit inne på datorn på ganska länge heller, så har missat den nya designen här på Blogg.se, måste säga att jag gillar den faktiskt! Skönt med lite förändring. Tänke skriva vad jag har gjort under helgen så läs vidare om ni vill.
 
Midsommarafton: Dagen började med en midsommar-lunch hos mormor och morfar. Efter det for jag hem och fixade mig och sedan gick jag till Mikaela där jag, hon och Johanna lagade middag som vi sedan åt ute i solen. Därefter fick vi skjuts in till stan där kvällen spenderades på en fest. Hann även med lite Max-käk innan vi drog hem till Mikaela där vi åt jordgubbar och grädde. Sedan la vi oss alla tre i sängen framför Björn Bröder.
 
Midsommardagen: Gick upp ganska tidigt hos Mikaela och käkade frukost. Sedan begav jag mig hem för att fixa till mig lite innan jag och familjen åkte ut till Kallax där min morbror och hans familj bor. Dagen spenderades där med alla mina kusiner och deras familjer. En riktigt mysig dag!  Vi åt god lunch och middag, spelade fotboll, badminton, gick ner till hamnen, myste med lilla Albin och så vidare. Runt 8 fick jag skjuts hem och då kom Mikaela och Johanna hit. Senare kom Max och Jonatan och hämtade oss och så for vi ut till Alvik där kvällen och natten spenderades hos någon kille. Vi hade planerat att bada badtunna, men vattnet blev aldrig varmt så vi bastade och gjorde massa annat istället.
 
Igår: Kom hem från Alvik efter 4 timmars sömn så la mig ute i solen och sov en stund. Sedan for jag och handlade med mamma. På kvällen hade jag träning.
 
Idag: Idag är det den 25 juni vilket betyder att jag och Mikka drar till Borlänge och fucking Peace and love! Som jag har längtat. Tåget går 16.15 och jag har inte packat något ännu så ska börja med det nu. Känner mig lite smått nervös också, att hitta överallt, passa alla tider, komma ihåg alla sina saker osv. Trippen går såhär: Luleå - Uppsala - Borlänge - Stockholm - Arlanda - Luleå. Känner på mig att den här veckan kommer bli helt amazing, hörs på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0