summer paradise

Kvällen igår spenderades med Johanna och Mikaela. Vi satt i hamnen ett tag och sedan gick vi till Friends. När jag kom hem övningskörde jag med pappa. Det gick bra, fick endast 1 motorstopp! Brukar få typ 20 i vanliga fall så. Idag har jag inte gjort så mycket, varit iväg och fikat på ett mysigt Café med mamma och sedan for vi förbi mormor och morfar. Ska käka middag om ett tag och sedan övningsköra lite igen. 
 
Imorgon klockan tre tar jag och Johanna bussen till Skellefteå och Trästocks. Vi ska dock bara vara där en dag, det var ändå inga bra artister förutom Maskinen och Lilla sällskapet. Så det blir att sova över hos Gustaf och sedan åka hem på fredag. Ska även träffa några andra kompisar därifrån som vi inte har träffat på länge, så det blir kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0