mitt 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det gjorde jag 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget "seriöst", men det jag hade höll jag 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?


5. Vilka länder besökte du?
Turkiet och Sverige

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Mjo

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Turkiet, Gothia, Skolavslutningen, Halloween, Julen, det är massor!

8. Vad var din största framgång 2009?
Skolan tror jag, har inte orkat bry mig så mycket tidigare

9. Största misstaget?
Kommer inte på någonting nu

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej inte allvarligt 

11. Bästa köpet?
Mycket

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, buss, mobil gissar jag 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jaaa

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Finns tusen 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingen aning

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt för mycket och brytt mig i saker jag borde ha skitit i

18. Hur tillbringade du julen?
Hos kusinerna med min familj, deras familj, morbor och hans familj och mormor och morfar

19. Blev du kär i år?
Har gillat några men kär blev jag nog inte

20. Favoritprogram på TV?
Big brother, Oth, Grey's

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar inte

22. Bästa boken du läste i år?
Elsas mode och Elsas värld

23. Något du önskade dig och fick?
Ja!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Säkert något, men inget viktigt

25. Årets bästa film?
Finns så många, men Breaking Dawn, Never say never, En dag, osv. 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Hade redovisning på skolan.. 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det alltid

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Kanske lite ordentligare än tidigare

29. Vad fick dig att må bra?
Typ en miljon saker

30. Vem saknade du?
........

31. De bästa nya människorna du träffade?
Johan, Marius, klasskompisarna, gothiafolk
Gjorde samma lista 2009 och 2010, här och här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0