Söndag

Igår på dagen for jag, Elin, Mikka, Carro och Johanna som sagt till Olerays och bowlade. Det var kul men jag kom sist. Sedan for vi hem till mig och lagade mat, åt godis och spelade spel. På kvällen ville vi göra lite olika saker, så jag och Johanna for iväg till stan medans resten for hem. Vi for till Arish ett tag och sedan vidare till Olerays. Men kön var hur lång som helst och det var kallt ute så vi for till The corner istället där det var dödare än dödast. Men vi satt i alla fall där ett tag och det var trevligt. Klockan två hämtade mamma oss och så for vi förbi Skurholmen och hämtade Samuel så han sov hos mig. Idag har vi inte gjort så mycket, han for just på träning och kommer tillbaks senare. Lägger in bilder från dagen senare. Nu ska jag plugga, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0