sjukling

Jag brukar ytterst sällan vara sjuk men sen i somras har jag varit det ganska ofta. Eller ja, typ tre gånger. Fattar inte varför. Är i alla fall sjuk just nu som ni kanske förstod. Har någon virus infektions-grej i halsen och kan inte svälja eller något. Hade planerat att gå till skolan idag men vaknade klockan 1 inatt och hade så förbannat jävla ont i hela vänstra sidan av halsen/käken. Kunde inte röra huvudet eller ligga eller något. Så fick inte så mycket sömn inatt vilket resulterade i att jag är hemma idag också. Men nu känner jag mig bättre och imorgon måste jag verkligen till skolan. 
 
Idag har jag suttit och kollat igenom alla arkiv här på bloggen från 2012, och jag har insett att SHIT vilket bra år jag har haft. Det är tur att jag har bloggen där jag skriver allt, hade glömt alla småsakerna annars. Mitt år har i alla fall varit hur bra som helst. Så himla mycket har hänt! Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga. Hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0