tidsfördriv

Personligt:
Namn? - Amanda
korrekt ålder? - 16 år, 5 månader och 2 dagar
längd? - runt 165
vikt? - cirka 50
hårfärg? - brun
ögonfärg? - brun
smeknamn? - har typ inget..
vart bor du? - luleå, sunderbyn
vad gör du på fritiden? - tränar, är med vänner, pluggar, sover. typ
vad är du mest missnöjd med på din kropp? - det varierar
vad är du mest nöjd med? - samma här
vad vill du jobba med som äldre? - jag har faktiskt ingen aning
kan du själv säga att du ser bra ut? - nja
lyckotal? - 20

Vänner/folk:
vad heter dina bästa vänner? - Johanna, Mikaela och Elin
hur många nära vänner har du? - dom närmaste är dom ↑
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - nej
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - nej det tror jag inte
när var du senast med någon kompis? - idag

Romantik:
vill du ha ett förhållande? - inte just nu
vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
är du kär? - nope
tycker någon om dig mer än som vän? - jag vet inte
hur långt vill du gå med en tjej/kille? - va?
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - ja
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - jag vet inte
i din klass? - neeej


Från kram till hångel:
har du kramat motsatta könet? - ja
har du pussat någon i motsatta könet? - ja
har du pussat någon du tycker om? - ja
har du pussat någon inför folk? - jo
hånglat inför folk? - jo
vem var ditt första hångel? - haha..
hur många har du som mest hånglat med under en kväll? - top secret
ditt snyggaste hångel? - ingen aning
skäms du över att hångla inför folk? - nej

Tankar & skit:
har du någon fobi? - nej typ inte
har du någon allergi? -
vad tänker du på innan du somnar? - allt möjlig!
vad är de första du tänker på när du ser en person? - det är nog utseendet

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
vad tycker du bäst om att höra, att du är snygg eller att någon tycker om dig? - att någon tycker om mig
en galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med en kille? - beror på
vad kommer först, killen eller din bästa vän? - min bästa vän

Vad väljer du?
oskuld 40+ eller icke oskuld med åldern 13? - haha, 13 och icke oskuld
vänskap eller förhållande? - både och! men om jag hade varit tvungen att välja så hade jag valt vänskap
snyggaste killen/tjejen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen/tjejen i stan med finast personlighet? - åh, jag vet inte..
vad är sexigast, naket eller underkläder? - underkläder

Hade du..?

kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? - kanske det
kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? - tror aldrig att jag kommer hamna i den situationen, men det beror på hur nära vännen står mig
kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? - nej!

Klädstil:
anser du dig själv ha en speciell stil? - nej har nog ganska normal stil
tänker du alltid på vad du tar på dig? - ja för det mesta
klär du dig dyrt? - nej inte speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0