sanningar

Någon frågade i Blogresponse om jag kunde skriva 3 sanningar om mig, tycker det är ganska svårt att komma på något men, haha.

  • I somras när jag såg Justin Biebers film Never say never för första gången så blev jag seriöst kär i honom. Inte sådär som en liten f12 fjortis som har rummen täckta i affisher och lyssnar på han 24/7, jag satt bara och kollade på filmen nästan varje dag under en period och grät för att jag aldrig skulle få träffa han. Haha, det låter sjukt stört men det är sant. Nu försöker jag att aldrig lyssna på hans musik eller se bilder på honom, för jag vet att jag kommer bli sådär igen, och det vill jag verkligen inte.
  • Jag har alltid trott att det heter "ett muffins" och inte "en muffin", eller hur man nu säger. Tycker fortfarande det låter mer rätt att säga "ett muffins", kommer aldrig kunna lära om mig. Att säga "en muffin" låter typ lika fel som att säga "ett bil".
Sorry kommer inte på något mer, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0