tja

Vad är det första du tänker på när du vaknar? att jag vill somna om

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? maybe
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja det tror jag
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? haha, jag tror det
Har du någonsin pussat någon som varit hög? nej

Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? finns säkert något

Vem är den största idioten du känner? nämner ingen

Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr?  kom in? :P

Hatar du någon just nu? nja
Vem tog senast på din rumpa? haha..
Har du syskon som är äldre än 21? nope
Hur fick du ditt senaste blåmärke? när jag klättrade på en sån där flyt-grej på badhuset..
Saknar du någon just nu? nja nä mjo kanske lite
Är du längre än de flesta i din ålder? är väl ganska normallång

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? inte så mycket tror jag, hade varit värre om det var tvärtom

Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja, det är grymt snyggt!
Känner du någon som är oskuld? jo
När gapskrattade du senast? idag på idrotten
Brukar du tänka innan du talar? ibland, ibland inte
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? yes

Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja litegrann gör jag nog det

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? nej, det är inte så många som jag berättar allt för
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? ja det skulle dom
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? nej
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? nej det skulle bli svårt
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Man vet vad man har, men tror bara aldrig att man kommer förlora det.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? ja
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? aa
Pratar du ofta? ja
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? bara hemma
Vad är det bästa som hände dig idag? har hänt ganska mycket bra idag ändå
Vem har du umgåtts med idag? mina kk's (klasskompisar dvs)
Är du en elak person? nej det kan jag inte påstå
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? en resa till NY med alla mina vänner
Vad lyssnar du på just nu? idol

Tror du att andra människor tycker illa om dig? finns säkert någon som gör det

Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? springa för mitt liv typ

Är du lycklig? ja det är jag
Vem skrek du senast på och varför? min bror när han dunkade musik

När grät du senast? någon vecka sen

Vem kramade du senast? minns inte
Är du rädd för mörker? ja
Vad drack du senast? cola
Tror du att två ex kan vara vänner? nja det beror på

Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? kanske
Sover du med dörren öppen eller stängd? halvt
Skulle du vilja vara berömd? ja men för något bra isånnafall
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? lite snö skulle inte vara fel
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? men jaaa
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 3 times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0