we were always just that close

Lördag: Jag och Johanna gick först till Sara och var med massa. Sen efter ett tag gick vi ut och var ute resten av kvällen. Haha, allt spårade lite men det var ändå nice. Sen åkte jag och Johanna hem till mig och tänkte sova, men när klockan var typ 3 kom Edvin och var med oss ett tag. Sen när han drog somnade vi.
Söndag: Vi vaknade runt 11 fast låg kvar i sängen tills typ 2. Sen for Johanna hem och jag pluggade och sov. Gick även en promenad med Elin och snackade om allt. Sen på kvällen var jag med Johanna, Sebbe, Isak, Robin, Rille och Simon och såg BigBrother. Bra helg ändå!
Måndag: Var sjukt trött när jag vaknade, fixade mej och åt och allt sånt på en halv timme. Brukar vanligtvis ta typ en och en halv. Skolan började iallafall med planering, sen svenska, so, tyska och elevensval. Efter skolan har jag pluggat som vanligt. Ska fortsätta med det nu och sen kommer Matilda. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0