tidsfördriv

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad men min äckliga mensvärk gör mej sur
Favoritgodis: Sånna där små rosa som smakar melon, love them. 
Är det nått du absolut inte äter: Leverbiff och nougat (stavning?)
Kläder just nu: Leggings och en tröja :)
Musik just nu: Rihanna - S&M, just nu. 
Vad sa du senast: "Hejdå" i telefonen.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Framtiden lätt
Sommarplaner: Gothia, Turkiet, leva livet. 
Fisk eller badkruka: Lite av varje..
Saft eller alkohol: Saft
Hur många kuddar sover du med: Tre
Favoritväder: Sol ! 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mina vänner, mat och ett flygplan.
Spelar du nåt instrument: Haha, nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt! 
Sparare eller slösare: Slösare..
Bästa film: Finns så många..
Tror på liv på andra planeter: Vet faktiskt inte.
Kommer du ihåg din första crush: Haha omg, ja..
Gillar du henne/honom fortfarande: Nej inte på det sättet.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet, haha..
Tror du på mirakel: Jadå
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag hoppas det
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller 3
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Haha ja
Snarkar du? Tror inte det.
Stjärntecken? Tvilling
Rädd för insekter? Ja dom är äckliga
Äckligaste insekten: Spindlar  
Största svaghet: Vet inte riktigt..
Det här är jag bra på: Hatar sånna frågor.. :)
Bästa bok? Syskonkärlek!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Vara osynlig tyyp.
Vad vill du jobba som? Ingen aning.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Beror på
Skriver du dagbok? Nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Vill tatuera men vet inte vars, och vill pierca tungan.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat för en gångsskull
Gungar du på stolen? Ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja lätt :d
Vilken hand håller du gaffeln i ? Haha jag vet inte..
Är du rädd för blod? Tycker det är lite äckligt men är inte rädd
Saltar du på maten? Ja
Gillar du att sjunga? Ja men jag kan inte
Anser du att du är stark? Ganska ;)
Brukar du sola? Ja
Vad gör du om du får hicka? Olika saker varje gång typ
Röker du?
Snusar du?
Använder du knark? Jo :) haha nej
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ja, fast inte av något dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0