2 0 1 0

Årets bästa: Gothia tror jag faktiskt
Årets värsta: Hmm..
Årets händelse: Gothia eller konfan
Årets resa: Turkiet eller London
Årets dag: Finna så sjukt många
Årets present: Min mobil ♥
Årets tårar: I somras, tsm med min bästa vän. 
Årets person: Kan inte välja bara en.
Årets låt: Är nog waka waka, haha! 
Årets film: Dear John.
Årets lögn: ....
Årets kyss: Vet inte riktigt, kanske 3/8
Årets natt: Nån av alla nätter i somras
Årets ord: Haha vet inte..
Årets gräl: Svårt
Årets ''vill ha'': Fick nog allt jag ville tillslut
Årets skämt: Haha finns tusen!
Årets längtan: Innan gothia var det till gothia, nu är det till gothia 2011
Årets månad: Juli och augusti.
Årets beroende: Godis och tuggummi
Årets vårminne: Futsal SM i Göteborg, fast det kanske var vinter då?
Årets frisyr: Haha, plattat all the time
Årets sommarminne: Masssa! Gothia, konfan, psg, finns mer.
Årets smärta: Knät typ.
Årets roligaste: Finns så mke.
Årets vinterminne: Vet inte riktigt.
Årets tråkigaste: ...
Årets överraskning: Typ resan till London, nog för att jag råkade se när mamma bokade men ändå.
Årets mysigaste: Nån av kvällarna/nätterna på konfan.
Årets misstag: Inget jag tänker skriva.
Årets läskigaste: Alla skräckfilmer, spökhistorier och sånt shit.
Årets konstigaste: En kille 
Årets skandal: Hmm?
Årets skitstövel: Finns mer än en, haha
Årets dryck: CocaCola ♥
Årets pryl: Min mobil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0