turn up the love now

Jag har insett att min senaste kyss - inte betydde så mycket, men ändå var ganska perfekt
Jag lyssnar på - Veronica Maggio - Välkommen in
Jag pratar - för snabbt
Jag tycker om - att shoppa
Mina bästa vänner är - så sjukt bra
Min första riktiga kyss - kommer jag alltid minnas
Jag avskyr när folk frågar - onödiga frågor
Kärleken är - viktigast av allt
Jag gillar att - leva livet
Jag kommer alltid att - vara grymt morgontrött
Jag är hemligt förälskad i - .. Justin Bieber
Sist jag grät var - inget jag vill skriva om
Min mobiltelefon är - jag beroende av
När jag vaknar på morgonen - vill jag sova
Innan jag går och lägger mig - smsar jag
Just nu tänker jag på - för många saker
Bebisar är - väldigt söta!
Idag har jag - spelat fotboll
I kväll ska jag - sova
I morgon kommer jag - träffa min efterlängtade kusin!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0