thinking this is the life

CHAA! Fredagen blev inte som jag hade skrivit, jag och Johanna drog till stan och tänkte hyra film istället. Men båda hade glömt legget så vi köpte godis och träffade lite folk istället. Sen for vi till Johanna och såg Sunes sommar ♥.
Igår for jag och Johanna till stan, köpte jeans. Sen gick vi till sundis och kollade ssk - gstad i innebandy. Träffade Marre, Stig, Olli, Cissi, Erre och fler där. På kvällen tänkte vi dra till discot i gstad, men alla sa att det sög så vi var med Pontus och Samuel istället. Sen sov Johanna hos mig.
Idag har vi bara tränat, och nu ska jag till min fina kusin Matilda och äta, sen är jag men världens bästa Johanna igen. PUSS


Matilda och jag, igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0