Day 01 – A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


Uppåner.

• Jag har dålig humor.
• Jag suger på att skriva fakta och sånt om mej själv.
• Jag blir ganska lätt avis.
• Jag saknar tiderna med basketlaget.
• Jag har dom bästa vännerna.
• Jag har alltid trott att det heter ett muffins, och tycker fortfarande att det låter mest rätt.
• Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor.
• Jag gillar att mysa, haha.
• Jag plattar a l l t i d håret.
• Jag har saknat en person sen i sommras sjukt mycket, men har nästan kommit över det nu.
• Jag älskar knattar.
• Jag tror att jag ska välja sammhälls på gymnasietvalet.
• Jag har vunnit 2000 på en trisslott en gång, och 750 en annan gång.
• Jag har bestämt att jag ska satsa på skolan i år, men det går sådär.
• Jag kan inte knäppa med fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0