:))

Orkar inte göra klart den där andra som jag gjorde, den sög. Så börjar med den här istället, haha. Fast börjar 1 december, alltså imorgon.
· Dag 1 - Presentera mig själv.
· Dag 2 - Meningen med mitt bloggnamn.
· Dag 3 - EN sak jag älskar från min garderob.
· Dag 4 - Det här åt jag idag.
· Dag 5 - Vad är kärlek?
· Dag 6 - Min dag.
· Dag 7 - Min bästa vän.
· Dag 8 - Ett ögonblick
· Dag 9 - Min första kärlek.
· Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
· Dag 11 - Mina syskon.
· Dag 12 - I min handväska.
· Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen.
· Dag 14 - Mina drömmar
· Dag 15 - Vad jag hade på mig idag.
· Dag 16 - Det här är jag beroende utav.
· Dag 17 - Mitt favoritminne.
· Dag 18 - Min favoritfödelsedag.
· Dag 19 - Min absoluta favorit låt.
· Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
· Dag 21 - Ett annat ögonblick.
· Dag 22 - Det här upprör mig.
· Dag 23 - Det här får mig att må bättre.
· Dag 24 - Det här får mig att gråta.
· Dag 25 - En bild från mitt rum / min lägenhet.
· Dag 26 - Mina rädslor.
· Dag 27 - Min favortifärg.
· Dag 28 - Det här saknar jag.
· Dag 29 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.
· Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0