if we ever meet again

jag och johanna tog bussen till stan för vi tänkte hyra film på hemmakväll. johanna ville hyra sällskapsresan och emma och daniel, haha, men efter en halvtimme typ så tänkte vi gå och betala, men det gick ju väldigt bra..

hon i kassan: nä ni får inte hyra filmer med 15års gräns.
jag: men jag är 15.
hon i kassan: nej det står här att du fyller år i maj.
jag: ....
johanna: men jag är 15!
hon i kassan: men det spelar ingen roll, det är den som hyr som måste vara 15.
jag: men man får väl hyra om man är med nån som är äldre?
hon i kassan: ja om det är nån som är över 18.
jag: men jag har ju hyrt sånna med 15års gräns förut här, ring min mamma och fråga om du inte tror mej?
hon i kassan: nä tjejer nu är det det här som gäller!!

då sket vi i att hyra å gick till max å köpte glass istället. sen när vi väntade på bussen kom de fram en typ helt nerdrågad kille å frågade om vi kunde ringa en taxi till afghanistan? HAHAH

nu är jag med johanna, vi tjillar järnet ;)




Kommentarer
Postat av: erika

fan va drygt, jag har typ hyrt en massa 15-års filmer utan att någon brytt sig- innan jag var femton.. :o

2010-03-11 @ 16:40:28
URL: http://erikajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0