i'm staying cause i need you

i tisdags hade vi årets första ute träningen, det var verkligen svinkallt asså.
igår var det kördagen. vi var i kulturenshus hela dagen och tränade, det var helt långtråkigt men på kvällen blev det kul. och kråks kör ägde som vanligt.

idag hade jag utvecklingsamtal klockan nio så jag missade skidorna, yippie!. utvecklingsamtalet var lika segt som det alltid är, satt typ där i en och en halvtimme och snackade. sen efter lunchen fick jag snacka med helena också för att jag sa på utvecklingsamtalet att jag typ störde mej på hon å blablabla..

egentligen skulle vi ha träning nu men det snöar svin mycket så den blev inställt. imorgon är vi lediga, tjillidill.
nu ska kanske jag och johanna gå på bio om vi orkar, skriver kanske mer ikväll ;*



uff -09 med 94orna.  åååh ge mej sommar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0