jag vill ha dej nu, som jag hade dej förut

det blev inge sundiscup för mej för jag blev sjuk i fredags, så jag for till kåbban istället med mamma och viggo. hade typ feber hela helgen men åkte ändå. kåbdalis är fett najjjs asså! 
 
idag slutade vi ett för mia var nånstans, så jag och mina brudar for till stan. jag köpte en tröja och två linnen och lite mer. sen när vi hade satt oss på bussen och åkt en bit så kom jag och mikka på att vi hade glömt våra väskor, som vi hade låst in i nått skåp i stan. så vi hoppade av och gick tillbaks och hämtade dom. haha fan va smarta vi är..!

imorgon ska jag klippa mej och sen är det årets första fotbollsträning ute, fan va härligt! (y)



i can't take, seeing you with her,  </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0