stuck on replay

hej har inte orkat blogga. så kan säja lite nu vad jag har gjort.

MÅNDAG: jag, johanna och mattoh låg och stekte hos mej typ hela dagen. sen träning på kvällen, och efter det tänkte vi bada för det var fett varmt. men när vi hade kommit till grundet så ångrade vi oss och for hem och duschade istället. sen drog vi ut i byn.

TISDAG: steg upp tidigt och for till klubbviken. där spelade jag, johanna, viggo och jonte vollyboll, hoppade i hoppborgen och åkte linbana. haha. sen började det regna så vi for hem. eller vi käkade på max också. på kvällen var jag med affe, johanna och johan.

ONSDAG: hade typ miniträningsläget. första träningen klockan 1, sen teori och käk, sen träning. efter det drog jag och marre till mej och duschade och sen gick vi till björnes bakgård och körde 5-kamp. såklart vann ju mitt lag så vi ska få en överaskning i gothia! hihi. på kvällen drog jag, marre, cissi och erre till sundis. rasse kom också och jag skjutsade cissi på hans moppe. haha, första gången jag körde så jag trodde typ vi skulle dö. erre och marre gjorde en fet fail också, men det ska jag inte säga mer om, haha.

IDAG: for till stan med elin och johanna. köpte en tröja på monki och glass ofc. ikväll är det sista träningen innan gothia. kan typ inte fatta att vi far på lördag, det kommer bli så fett jävla kul! tycker synd om alla er som missar det.

lägger in bilder nån dag , pusstja


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha.. fy fan va kuuuuul! :)

2010-07-16 @ 18:48:01
Postat av: Anonym

kommentaren ovan var från mig! /erika

2010-07-16 @ 18:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0