want you near me

Kom hem från Älvsbyn typ 4. Ångrar verkligen inte att jag åkte på återträffen, hade bara ångrat mej sjukt mycket om jag inte for. Så tack Elin för att du tjatade på mej så jag följde! ♥
Har typ inget att göra ändå så kan skriva lite vad vi gjorde åde. Jag och Elin for till Boden på morgonen för att kolla på Musikgymnastiet, asså hon skulle kolla, jag kan varken sjunga eller spela så. Efter det for vi iallafall och käkade på max.
När vi kom till Älvsbyn hade vi först en gudlektion, och sen chillade vi bara ända till middagen. Sen gick vi till nått hus där det var nån typ gudstjänst.  När vi kom tillbaks såg vi film i kapellet. Fett mysigt! Sen resten av kvällen/natten chillade vi bara och berättade spökhistorier och sånt. Vi somnade typ efter 4, fast jag sov på Elins madrass med henne, för Sia och Dennis sov på min. Kunde inte sova så mycket för vi är så jävla tjocka, höll på ramla ner mellan madrasserna hela tiden...
Idag hade vi först gudstjänst med alla nya konfirmander, dom är typ 40 stycken, vi var typ 20? Dom kommer ju inte kunna ha så kult när dom är så många. Efter det käkade vi iallafall, och sen skulle vi typ berätta vad vi hade gjort och sånt. Sen satt vi bara och chillade medans vi väntade på våra päron.Vi gjorde såklart mycker mer, men orkar inte skriva allt.
På vägen hem körde mamma in i en lyktstolpe, och vi såg en räv, haha.
bilder från lägret i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0