Dag 26 - Dag 27 - Dag 28 - Dag 29

Dag 26 - Mina rädslor
Mest av allt att någon i min familj, nån av mina närmaste vänner eller någon annan i min släkt ska dö. Sen typ mörker, möss, äckliga gubbar och mörka djupa hav och sånt. Har typ lite cellskräck också. Och sen har jag ganska svårt att börja gilla personer sådär asmycket för jag är rädd att bli sårad. Fast det är nog dom flesta men.
Dag 27 - Min favoritfärg
Har ingen speciell.
Dag 28 - Det här saknar jag
Sommaren, Turkiet med Johanna, konfan, att vara liten, Gothia, Liseberg, fotbollen med ssk flickor-95, basketen, saknar många saker. Saknar också några personer som jag var tajtare med förut. Och en viss person som den var förut, innan den förändrades så jävla mycket.
Gör dom 2 sista imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0