Dag 1 - Presentera mig själv

Okej, jag heter Amanda Karlsson och är 15 år. Fyller 16 den 24 maj, men det är ju ett tag kvar. Jag bor i Luleå, i Sunderbyn, med min mamma, pappa och lillebror. Har också en katt som heter Astrid. Bodde i stan tills jag var typ 3, sen dess har jag bott här i byn.
På fritiden spelar jag mest fotboll, i ssk damlag. Ärligt så gillar jag det inte alls lika mycket som jag gjorde förut, när det var ssk fl-95. Vann piteåsummergames med det laget 3 gånger, och även många andra cuper. Saknar det!
Spelade också basket, men slutade för typ 1 år sen. Vårat lag las ner, skit tråkigt med tanke på att vi var ett av Sveriges bästa lag.
Annars går jag bara i skolan och är med mina kompisar typ, som alla andra gör. Går ju i 9:an som ni kanske fattar. Är nästan helt säker på att jag ska välja samhälls - beteendevetenskap på gymnasiet, fast kanske hinner ändra mej. Vet typ inte vad mer jag ska skriva,  skulle kunna skriva hur lång som helst om mej själv, men vissa saker är för privata, och orkar inte skriva så detaljerat. Ni kan ju fråga nått om vi vill istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0