in your arms i wanna stay

chacha bloggen, haha. för nån dag sen så tappade jag min mobil i handfatet när jag tvättade bort sminket, så den är skit seg nu. igår var jag på stan med mina fina brudar elin, mikka och johanna. och sen på kvällen såg vi film med jonte och affe.

idag lyckades jag försova mej. jag och mikka skulle ta bussen som gick typ kvart i, och jag vaknade exakt då. men jag fixade mej fort som fan så vi kom inte försent iallafall.

nu har jag nyss kommit hem från ännu en träning på sundis. vi har alla träningar där nu så vi slipper åka till tuna. det regnar ute så man blev typ duschad. efter träningen fick vi 94ornas matchställ som vi ska ha i helgen. fattar inte varför vi ska ha deras för våra är ju snyggare heh. men jag fick nummer 24 och inte 20 för det fanns inte. hatar när ens nummer inte finns..

nu äre bara att tagga till internetbay imorgon! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0