nothing compares to you

tjuu idag på morgonen var jag hos sjukgymnasten tommy, som kollade båda mina knän. tur som var så var det inget alvarligt med nått av dom. i de högra har jag bara fått en inre blödning som går över efter typ 4-6 veckor, och i det vänsta har jag något som tydligen är jätte vanligt bland tjejer i min ålder, typ att knäskålen glappar lite, så jag måste typ ha ett skydd bara jag gör minsta lilla, men hellre det än att det gör ont.
på skolan hade vi matteprov, som jag och johanna fick veta igår. jag tror inte det gick så bra för mej men man får väl hoppas.
efter skolan for jag och mamma in till stan där jag köpte skor från intersport och en skinnjacka från hanzens.

under kvällen har jag varit med min efterlängtade ELIN AUNES, vi gjorde lite allt möjligt.
imorgon blir det stan med johanna och elin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0