som jag hade dig förut

hej idag hade vi idrott på morgonen, jag var inte med eftersom igår på träningen fastnade jag med fotbollsskon i elins sko och så flög jag och landade på armbågen, lyckat.
efter det hade vi bild, vi ska rita nått som har med ungdomsliv att göra typ. sen hade vi maria, första var vi i labbet och gjorde nått, och sen var vi ute och lekte kycklingen och räven och nått annat. på so'n såg vi film.

efter skolan var jag med johanna, och sen var jag och kollade på en bärbar data, men ska köpa om en vecka istället för då har de nyaste, windows 7, kommit typ.


 

Kommentarer
Postat av: ja vem?

Jag tyckte det var det mest lyckade jag gjort i hela mitt liv när jag skillade på solen :) (jag slösurfar)

2009-10-19 @ 21:10:00
Postat av: Elin

Dags för en uppdatering? ;)

2009-10-21 @ 15:55:20
URL: http://elinkallasagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0