just as long as you stand, stand by me

hej idag vi fick vi veta resultatet på tyska provet som vi hade igår, jag fick vg. på musiken spelade vi stand by me. jag, marre, johanna, och stickan sjöng. nästa gång ska vi typ dela in oss i grupper och välja en låt men nån speciell känsla, de ingår typ i vårat kunskaps område du, jag och vi tillsammans.
efter skolan har jag varit på stan med elin och johanna, vi har frågat massor av ställen om prao, men antingen är det fullt, dom tar inte emot, eller så är vi för små.
nu ska jag renskriva hungerspelen och sen läsa ur världens trögaste bok, vinterviken.
puus

Kommentarer
Postat av: afffe

najjs med vg :) <33

2009-10-13 @ 20:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0