fredag

hej idag kom mamma in och väckte mej klockan 11. sen har jag packat typ hela dagen, men jag är fortfarande inte klar. jag har också hunnit vara med johanna och elin nilsson. vi var som vanligt på sundis och spelade fotboll och kollade
konståkning. när vi satt där och kollade på matthias som tränade på nå snurrar i luften, så kom jag och johanna på att vi ville åka ismaskin. så vi gick till vaktisen fredrik och frågade om vi fick. han sa att han inte skulle spola nå mer idag, men
han lovade att vi skulle få åka i vinter nån gång.
vi fick iallafall testa att sitta i den och trycka på massa knappar. haha, det var kul. 
nu ska jag fortsätta packa. 
puss /a  

                                 
                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0