torsdag

tjuu igår vare ju som sagt mys med elin och johanna. tända ljus, muffins, titanic, kuddar, te, kan de bli bättre? troligtvis inte.
idag ringde mamma och väckte mej, 11.10 för att vara exakt. jag fixade mej och sen började jag grov städa mitt rum. jobbigt att göra det, men skönt när det är klart.
sen var min bror väldans snäll och gjorde våfflor till mej till lunch. jag har oxå hunnit vara med johanna idag. vi gjorde inget alls, snackade typ.
nu har jag just för ett tag sen kommit hem från den sista träningen före Lilla vm som är till helgen. vi spelade nästa hela tiden. ett lag var 95orna, ett damlaget, och ett 93/94. det var kul.

imorgon blir de stan och sen ska jag och min familj äta hos olivia.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0