tisdag

hej från igår tills idag sov matilda över hos mej. det gjorde även hennes lillasyrra olli.
efter lunch idag åkte vi till näset. min lillkusin alva kom också. det var kul och vädret var ju fett najjs.
sen var det bara att fara hem och byta om till träningen, vi hade först löpning vid skidstugan och sen träning med 93/94 och damlaget. efter träningen fick vi veta vilka från vårt lag som kom med till breddlägret. det är dom 60 bästa från norrbotten som kom med. från vårt lag kom elin aunes, elin nilsson, mikka, jag, carro, marre, olivia, sofia. de är på lördag-söndag så de blir kul (:
direkt efter träningen for jag och världens bästa elin och badade på grundet. vi hade inga badkläder så vi badade i shorts och topp. de var asvarmt i vattnet! vi har också lite hemliga planer till på fredag..
nu ska jag se Marley och jag. pusshejdå /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0