tisdag

hej idag vaknade jag klockan 10 av att en rörmokare kom hem till oss, och skulle fixa våran kran som gick sönder igår. jag fixade mej, och sen for jag, mikka, elin och mattoh in till stan. jag köpte ingen speciellt, vill spara pengar till Turkiet.
medans elin och mattoh var inne i nån affär stod jag och mikka utanför och snackade. då kom mikka på att hon ville göra ett till hål i örat. så då gick vi till Solgården och kollade priser och så. vi höll på balla ur när han började sikta med pistolen, men tur att vi hade mattoh och elin med oss, dom lugnade ner oss :b sen gjorde vi hål, helt spontant. det gjorde inte alls så ont som jag hade förväntat mej, fast nu i efterhand gör det ont bara om man peter på örat typ.



efter vi hade varit i stan for jag och såg min brors match på notviken. dom förlorade med med 5-4.
just nu sitter jag hos mikaela. hon har just smörjt Linnex på mitt lår, utan att jag har ont eller nått, så nu bränner der som satan. nu ska vi ska kanske se film om vi ids,


Kommentarer
Postat av: affe

hehe vi stod typ och lekte på solgården då ni kom ut och hade gjort hål i örat xD

2009-08-12 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0