söndag

hej idag har jag kommit hem från breddlägret. det har varit väldigt kul, men också väldigt varmt. vi var uppdelade i fyra olika färger/lag, alla från sunderbyn var i samma. men sen då fick jag och elin byta till laget där storfors spelade i, för dom var typ för lite folk eller nått. det är lite ovant att spela med dom som man aldrig har spelat med förut, men det var kul iallafall :)
när jag kom hem for jag och elin till grundet och badade, sen var vi hos hon och kollade på små söta hundar på blocket. vi ska köpa varsin har vi bestämmt, fast jag får inte för mamma..
sen for vi ner till vattnet och åt hallon. här kommer lite bilder från veckan:

   





   





imorgon har vi match mot munksund på sundis klockan 6, kom och kolla ;)



Kommentarer
Postat av: affe

låter som om ni har haft det bra (:

2009-08-10 @ 00:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0