måndag

hej jag har inte skrivit på ett tag, men jag har bara inte haft tid.

fredag jag, mikka och mattoh for in till stan. när vi hade gått ett tag gick vi till kyrkan där mattoh skulle träna på den här låten:

 
på kvällen var vi med affe, john, och elle.

lördag min morbror gifte sej så vi var i kyrkan i stan, och sen hemma hos dom. det var kul. jag, mattoh, viggo, och olli shakade loss som bara den på dansgolvet. här kommer lite bilder:

    


söndag jag och matilda var hos mormor, vi sov även över där för att vi hade lust. vi cyklade från henne till storden (hon bor i karlsvik). det regnade och vi körde vilse. toppen. jag lägger in bilder från det och mer bilder från bröllopet imorgon om jag hinner.

idag har jag varit med elin och johanna. vi har bara snackat och chillat. på kvällen hade vi träning.
imorgon blir det stan, och sen match med 93/94. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0