fredag

tjao jag skrev inget igår för vi kom hem sent. vi sprang ju som sagt kalasmilen, fast det var bara 6km de vi körde. vi sprang inte så fort för man vill ju inte vara helt slut i bena inför helgen. fast det var varmt som tusan. några från laget vann också priser på prisutdelningen.
sen gick vi till ewa-maries jobb där vi duschade och hade kul.


 
idag väckte mamma mej klockan 9. då fixade jag mej och sen for jag, eilun, och mikka in till stan. jag köpte en palestinasjal på indiska och resorb (vätskeersättning) som vi ska droga oss med i helgen.
nu ska jag gå och packa min väska inför breddlägret. det ska bli sjukt kul, men lite nervös är jag.
ikväll blire kvällsdopp med mina girlzz!


Kommentarer
Postat av: elin

haha, droga oss..

2009-08-07 @ 16:40:23
URL: http://elinkallasagnes.blogg.se/
Postat av: alfie

hehe min morsa såg er springa kalasmilen :P

2009-08-08 @ 12:56:16
Postat av: affe

hehe, vi skulle ju kanske ha träffat er på stan men vi haade david med oss så vi stannade på typ alla bilafärer och annat skit så vi hann inte träffa er

:( hoppas ni får det bra på lägret ;)

2009-08-08 @ 13:09:35
Postat av: affe

kommer att sakna er medans ni e borta :D

2009-08-09 @ 00:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0