Helgen

Fredag: Jag, Mikaela och Carolin hade en liten tjejkväll hemma hos mig. Vi åt frukt som vi doppade i choklad och snackade massor. En trevlig kväll!
 
Lördag: Jag, Mikaela och Johanna for in till Coop och kollade Samuels match. Efter det for vi vidare till stan där vi lunchade på Dagobert och kollade i lite affärer. Klocan 6 for jag och mamma till Johanna där vi blev bjudna på middag. Pappa är i Stockholm, Viktor i Kiruna och Johanna pappa jobbade så det var bara vi tjejer, vilket var mysigt. När vi ätit klart tog vi bussen in till stan med Mikaela och fikade på Friends. Samuel kom också. Efter det for vi hem till mig och kollade Take Shelter, en bra men ganska konstig film. 
 
Idag: Dagen kommer bestå av plugg. Har två prov i veckan, en redovisning och en skriftlig inlämning. Hörs senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0