är aktiv på samhällslektionen

Hur gammal är du? 16
Hur lång är du? Cirka 1.67
Är du nöjd med dig själv? Vissa dagar är jag det, andra inte
Din hårfärg? Mörkbrun
Ögonfärg? Bruna
Har du några syskon? Ja en lillebror
Är dina föräldrar skilda? Nej 
Är du osams med någon i din familj just nu? Nej
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? Äldst
Vill du ha syskon? Har ju ett
Vad vill du heta? Det jag heterVad vill du ändra med ditt utseende? Några småsaker som jag inte tänker nämna 
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? Säger som någon klok person en gång sa - Utsidan gör att man stannar upp, insidan gör att man stannar kvar
Dricker du? Jo vatten är gott
Röker du? Nej
Snusar du? Nej, aldrig ens testat
Är du helsvensk? Ja 
Tränar du något? Fotboll och gym
Vilken är din naturliga hårfärg? Brunt
 


 

Har du en pojk/flickvän? Nej 
Har du haft sex med mer än 5 personer? Nej 
Är du kär?  
Blir du lätt kär? Nej verkligen inte
Är det viktigt att vara kär i den man har sex med? Nja kär behöver man väl inte vara
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? Funkar nog inte i längden 
Hur många riktiga förhållanden har du haft? Räknar inget som seriöst
Vill du ha barn? Ja men absolut inte nu
Hur många har du strulat med på en kväll? 2 om jag inte räknar med något disco
Hur var din första kyss? Den jag räknar som min första var helt okej
Vem vill du kyssa? Pass
Kramar eller kyssar? Bådeoch


 

Vad har du för mobil? Just nu har jag en gammal Sony Ericsson för att min är på lagning
Vad är din ringsignal? Någon som finns i mobilen  
Vem, när och varför ringde du senast? Jag ringde Johanna imorse typ halv 10 för att hon smsade och sa att jag skulle ringa
Vem smsa senast? Jonatan  
Ringer du hellre än smsar? Beror helt på vem det är till
Vad är din bakgrundsbild? Någon vanlig
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? "Till nyår tror jag :) hurså? :)" 
Vilka finns i din inkorg? Mamma, Jonatan, Johanna, Andreas, Matilda, William. Har dock bara sms från igår och idag  
Vad är det första du ser när du går in på bilder? En bild från i fredags som är tagen i bussen
Vem smsar du oftast med? Vet inte
Vem är din 11:e kontakt och vad du tycker om den personen? Didrik, känner inte han så bra men han är snäll och snygg 
Vem är din 12:e kontakt och vad du tycker om den personen? Elin, tycker om henne


 

Hur många går i din klass? Lite under 30 tror jag
Vem umgås du mest med i skolan? Umgås med många
Vem umgås du mest med hemma från din klass? Ingen än så länge
Vem av dina vänner berättar du allt för? Johanna, Matilda
Litar du på alla dina vänner? Mina allra närmaste vänner litar jag på 
Vem festar du helst med? Kompisar!
Vem vill du träffa nu? Många saknade
Vem av dina vänner är längst? Ingen aning om hur långa alla mina vänner är 
Vem av dina vänner är kortast? Samma här
Vilken klass går du i? SA1B 
På vilken skola går du? Luleå gymnasieskola, går i Hackspetten  
Har du bra betyg? Har inte fått mina betyg ännu 
Vem av dina vänner umgicks du med sist? Umgås med klasskompisar nu 
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? Hanna och Fanni eftersom dom sitter i samma rum
Har du blivit sviken av en vän någon gång? Ja
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? Jag hoppas inte det 
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? Nej
Har du kysst någon i din klass? Kanske 
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? Ingen är ju hjärndöd i min klass eftersom jag går samhälls, men är väl mittimellan någonstans antar jag
 


 

Sommar eller vinter? Sommar helt klart
Höst eller vår? Hösten är mysig men våren för då är det snart sommar och sånt 
Chips eller godis? Godis 
Datorn eller tvn? Dator 
Blond eller brunett? Brunett 
Rött eller lila? Ingen aning 
Svart eller vitt? Båda
Kjol eller klänning? Inget
Halsduk eller sjal? Är det inte samma sak typ? 
Kärlek eller vänskap? Båda 
Öl eller vin? Inget är gott
Cider eller sprit? Cider 
Mjölk eller vatten? Vatten
Thåström eller Hellström? Hååkan!
Justin Bieber eller Jonas Brothers? Justin Bieber ♥ 
Kenza eller Kissie? Kenza 
En bästavän eller flera vänner? En bästavän 
Paradise Hotel eller Big Brother? Big Brother


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0