....

detta händer enligt elin om jag går på ett visst disco..

"jag är rädd det blir såhär: vi liftar till discot för ingen vill köra oss, efter 7 minuter har •·♣♦¥• funnit dig och det stulas för fullt så det flyger saliv på alla som är runt er (förutom på mig för jag var smart nog att ta med en regnrock) så alla börjar klaga och buuuuuua till er och då kommer perversa •¢€¥‰¶ och visar vägen till toaletten dit du och ♣♥♦≠∂• går in. Jag står ensam kvar och har tappat bort dig. jag ringer dig på mobben men nån turk som snodde din mobil svarar. sen när vi åker hem ser du en anning svullen ut. och efter 24 dagar hör jag dubbla hjärtslag från dig. Jag går och köper ett graviditetstest till dig för du vågar inte själv. Du kissar och det blir två streck på stickan. GRAVID! du berättar aldrig för anders och maria med viggo får reda på det. du slår honom tills han lovar att inte säga något. Du måste hoppa av konfan för du är för tung för att kunna röra på dig och du svär alldeles för ofta. Hela sommaren umgås du med •♦ºΘδ♦ inne i hennes hus och läser spännande däckare i stora stickade ylletröjor. När det äntligen är dags att trycka ut bäbisen får du ångest. Jag har då rest bort till ett fjärran land och kan inte närvara vid förlossningen."


Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker det verkar troligt..

2010-02-07 @ 17:59:02
Postat av: Amanda

haha, jag typ dog (a) :D

2010-02-09 @ 20:39:13
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: frida

Hahahah fan vad braa :D

2010-02-11 @ 16:40:39
URL: http://fotogalnafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0