torsdag

hej jag kände bara för att radera alla gammla inlägg nyss. jag vet inte varför, det kändes bara bra.
idag har jag varit på stan med elin aunes och elin nilsson. vi kollade på lite smågrejer till gothia.
jag köpte hårspray, tuggummi, ett till par brillor, och även en milkshake på blågåsen.
när jag kom hem därifrån snabb åt jag och sen cyklade jag iväg till sundis. där var jag med mikka, aunes, nilsson, johanna, joel och patrik. vi gjorde samma som vi alltid gör, spelade fotboll och snackade. lite konståkning hann vi också med att se.
när jag kom hem började jag att packa lite smått. det kommer bli hur mycket som helst att ta med. det kanske är bäst att göra som marre säger, sätta hjul på garderoben och ta med sej hela den. jag längtar iallafall sjukt mycket till på lördag. gothia kommer att äga allt.

här är en bild på mina nya brillor



puss     /a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0