tisdag

hej igår var jag på typ släktträff. det var inte speciellt kul, men tur att jag har matilda. vi åt och åkte båt lite, det gick extremt fort. not. sen sov matilda hos mej. hon är helt läskig att sova med, för när hon är trött börjar hon typ prata i sömnen fast hon är vaken :s, hahah.
idag tog jag livmoderhalscancer sprutan, den andra. jag brukar inte ens känna sprutor, men den här gjorde så jävla ont. dom kanske träffade en nerv eller nått, men skit samma jag överlevde ju.
jag har också varit på grundet med många. sen hade vi löpning i skidstugan, och träning med damlaget efter det.
vi spelade nästan hela tiden, jag råkade sparka sönder elins sko i en närkamp eller var det var, förlåt :$
imorgon ska jag till stan med nåra, puss /a


Kommentarer
Postat av: elin

haha, gummzan det är lungt! :D

2009-07-28 @ 23:40:33
URL: http://elinkallasagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0