Orientering

Igår efter skolan pluggade jag med Mikaela på Kulturens hus. Dock blev det inte så mycket plugg, mest snack om allting som vanligt. Kvällen spenderades med Samuel.
Just nu sitter jag i skolan och väntar på Hilda, när hon kommer ska vi ta bussen ut till Karlsvik. Alla 2:or har orienteringsdag idag, har haft ångest inför den här dagen hur länge som helst. Jag hittar inte i skogen, kan knappt läsa en sån där karta med massa olika tecken, och har aldrig nånsin orienterat själv. Och nu ska jag köra den långa tävlingsbanan där man måste orientera själv. Aja, det ska bli skönt att få det bortgjort i alla fall. När jag har orienterat klart ska jag gå förbi mormor och morfar en sväng eftersom dom bor i närheten och sedan fara hem. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0