when everything's made to be broken

HEJ vet inte om jag har skrivit att vi skulle till Abisko med alla nior på skolan? Men nu har vi iallafall varit där och kommit hem igen. Vi for astidigt i måndags och kom hem typ 6 idag.
Det var fett jobbigt nät vi skulle dit, ryggsäckarna vägde typ tusen kilo, det var varmt, långt, vi gick i uppförsbacke typ hela tiden, och jag och Johanna bärde tältet i händerna. Höll typ på dö. När vi var framme fixade vi upp tältet och sen chillade vi bara hela kvällen. Det fanns lemmlar överallt också, så jävla äckligt..
Nästa dag fick vi välja om vi ville gå upp på nått berg eller gå till nån stuga typ. Jag, Marre, Johanna och Olli gjorde ingen av de, vi stannade och sov på en hängbro istället, typ mysigt. Fast lite läskigt ändå. Sen gjorde vi lite mer saker som jag inte orkar skriva.
Lägger in bilder någon dag om jag ids.


bild från google heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0