is that what they see?

10 i åtta i morse var jag hos tandläkarn. dom kunde väl åtminstonde ha gett mej en tid så jag slapp skolan ett tag? jag hann iallafall precis till första lektionen som var skridskor. jag hoppades att jag inte skulle hinna för jag hatar skridskor, och jag är verkligen sämst.

vi kom iallafall inte försent till bilden idag som vi alltid brukar göra, så vi slapp få en till utskällning av glavis och kvarsittning med surberit.

just nu borde egentligen nöta in tyskaglosorna, skriva engelskatexten, läsa svenskaboken, söka fakta om min fördjupning, skriva ut fakta till tyskajobbet, börja lite smått på slöjdrapporten. men ändå sitter jag här... , allt som har med skolan att göra känns jäävligt jobbigt nuförtiden.

KRAMFORS I HELGEN !  vi spöar skiter ur alla och så blire göteborg nästa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0