you can't play on broken strings

tjaw, snackade nyss med elin i telefon, hon är ju i kiruna och praoar. saknar henne redan.

det var sådär på donken, vi fick typ bara städa och sånt. fast det är ju roligare än att vara i skolan iallafall. jag och mikka hade typ kul i soprummet haha. och vi fick glass gratis ;)

nu ska jag byta om och sen dra till sundis och träna. känns typ jobbigt för jag är trött som fan. sju matcher i helgen + ingen sovmorgon i helgen + ingen sovmorgon nästa helg.. aja pusshej.

 

Kommentarer
Postat av: Erika

skriv en fråga i min frågestund? :)

2010-04-20 @ 21:13:24
URL: http://erikajohanssson.blogg.se/
Postat av: Mikka

asså jag bli äcklad..

2010-04-21 @ 20:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0