onsdag

hej idag vaknade jag runt 10. jag har inte kunnat sova typ nått i natt för det gick inte att ligga på den sidan som jag har de nya örhänget i. jag följde iallafall med mikka när hon skulle ta livmoderhalscancersprutan. sen klockan kvart över två tog jag, mikka, och elin bussen in till stan. när vi nästan var inne så såg vi asmycket svart rök som kom från en lastbil. den hade tydligen krockat med en annan lastbil, och sen hade en av dom börjat brinna. mikka ville gå dit och kolla, men vi ides inte.
vi gick istället till hemmakväll och köpte boy's (ben&jerry's). sen åkte vi hem till mikka och såg Twilight, den är alltid lika bra.
efter middagen då kom mikka till mej. vi for först till sundis, men inga roliga var där, så vi for till hemäng och satt där och snackade istället.

imorgon ska jag och elin spela match med 93/94 mot Assi.


(dålig bild)







Kommentarer
Postat av: affe

boy's <3 fast det ska vara half baked :D

2009-08-13 @ 00:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0